Jak postupovat při vrácení a výměně zboží

www.holkyvlese.cz

email: info@holkyvlese.cz

telefon: +420 734 836 648 

Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit?

Chyba v zásilce, poškozené zboží, reklamace, vrácení zboží?

Chyba v zásilce: V případě špatně dodaného zboží nám zboží obratem zašlete zpět na naši adresu s přiloženým formulářem - Chybně zaslané zboží.

Vrácení zboží do 14 dní: Podle zákona můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní od doručení zboží bez udání důvodu - zboží můžete vrátit nebo vyměnit podle potřeby. 

Pro vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu pošlete zboží na naší adresu. Do zásilky přiložte informaci k odstoupení od smlouvy - identifikaci čísla objednávky,
či faktury a číslo účtu, kam požadujete vrátit peníze. Můžete využít tento formulář -
Odstoupení od smlouvy

Pokud potřebujete ve lhůtě 14 dnů vyměnit zboží (např. jiná velikost, či barva a pod.), pošlete zboží na naši adresu. Do zásilky přiložte formulář - Výměna zboží

Reklamace poškozeného zboží: Zboží nám pošlete zpět na adresu spolu s vyplněným protokolem o reklamaci.

Adresa pro vrácení zboží:
Lovecké potřeby Hájek, Sopotnice 226, 561 15 Sopotnice
nebo
na výdejní místo Zásilkovny č. 5495 - Lovecké potřeby Hájek, Sopotnice 226 

 

Vždy uvádějte také číslo Vašeho účtu, abychom Vám případně mohli vrátit peníze, pokud by už daný model nebyl k dispozici. 

 

Peníze za vrácené zboží zasíláme do 14 dní podle zákona.

 

Zboží k nám nikdy neposílejte na dobírku, balíček nepřevezmeme. 

 

Snažíme se, aby pro Vás případné reklamace, vracení či výměny zboží byly co nejpohodlnější.

V případě, že nám budete zboží odesílat prostřednictvím Zásilkovny, můžete využít odeslání zásilky přímo na výdejní místo Zásilkovny č. 5495 - Lovecké potřeby Hájek, Sopotnice 226, které máme přímo v provozovně. Poštovné je tak levnější než klasické odeslání na adresu. K odeslání zásilky prostřednictvím Zásilkovny je třeba mít staženou aplikaci Zásilkovny.

 

Tak snad budete spokojeni

 

Dita Hájková

Holky v lese.cz